Listy gratulacyjne

W dniu uroczystych obchodów naszego jubileuszu 20-lecia, tj. 7 września 2019 roku, nasi Gości sprawili nam bardzo miłą niespodziankę, wręczając nam listy gratulacyjne z okazji naszego 20-lecia.
Bardzo dziękujemy!

Posted by

20-lecie Europrojekt Gdańsk S.A.

W dniu 7 września 2019 roku nasza firma obchodziła uroczyście swój jubileusz 20-lecia istnienia.
Uroczystości odbywały się w Hotelu Orle w Gdańsku Sobieszewie.
Obchody naszego 20-lecia składały się z części oficjalnej, na której przedstawiliśmy prezentacje naszych głównych projektów, film, obrazujący w pigułce historię Europrojekt Gdańsk S.A. – od 1999 roku aż do dzisiaj. Po części oficjalnej odbył się uroczysty obiad, a zwieńczeniem jego było pokrojenie urodzinowego pięciopiętrowego pysznego tortu.
Dla chętnych zorganizowaliśmy wycieczkę po zaprojektowanych przez nasze Biuro, a zrealizowanych w Gdańsku inwestycjach infrastrukturalnych takich jak most zwodzony w Sobieszewie, tunel drogowy pod Martwą Wisłą, ale też nasza nowo rozbudowana siedziba, oddana do użytkowania w 2019 roku. Dla Gości pozostających w hotelu zapewniliśmy szereg atrakcji jak pokaz sommelierski, foto budka, pokaz i degustacja piwa z regionalnego browaru.
Następnie odbyła się biesiada w plenerze przy muzyce na żywo po zakończeniu której, goście mieli możliwość bawić się dalej przy muzyce dyskotekowej z DJem już w Holelu Orle.

Pragniemy tutaj podziękować wszystkim Gościom-za ich obecność, życzenia oraz oryginalne prezenty!
I do zobaczenia następnym razem!

Spływ Kajakowy Spreewald 2019

Miło nam podzielić się z Wami foto-relacją z naszej wyprawy na spływ kajakowy w Niemczech (rejon Spreewald).
Wyprawa ta odbyła się w związku z zaproszeniem przez naszego Partnera, firmę SSF z Berlina, za co serdecznie dziękujemy!
Odbyła się ona w dniach 24. – 26. maja 2019 roku. Spływaliśmy łagodnym nurtem rzeki Szprewy. Rzeka ta jest tak łagodna, że momentami zastanawialiśmy się, czy płyniemy z prądem, czy pod prąd :-).
Wyprawę tę wspominać będziemy jeszcze długo.
Pogoda nam dopisała, humory jeszcze bardziej, jak widać na załączonych zdjęciach.

Posted by

Współpraca z DS Consulting Sp. z o.o.

Z okazji 20-lecia DS Consulting Sp. z o.o. jej Prezes Zarządu Pan Rafał Szporko złożył na ręce Zarządu naszej firmy podziękowania za dotychczasową wieloletnią i owocną współpracę.
Gorąco polecamy usługi DS Consulting, jako w pełni profesjonalnego, rzetelnego, odpowiedzialnego i kompetentnego partnera biznesowego. Dziękujemy za Podziękowania. Zarząd Europrojekt Gdańsk S.A.

Posted by

Obroniliśmy w Giżycku tytuł Mistrza Polski Drogowców w piłce siatkowej!

Jesteśmy pierwszą drużyną która zdołała obronić tytuł Mistrza Polski Drogowców w siatkówce. W finale pokonaliśmy odwiecznego rywala – Transprojekt Gdański 2:0.  V Mistrzostwa Polski Drogowców rozegrane zostały w dniach 16-18 listopada.  Zawody odbyły się w Centralnym Ośrodku Sportu w Giżycku.  Od poprzedniej edycji, są to zawody uznawane przez PZPS za oficjalne mistrzostwa Polski tej grupy zawodowej.

Ogólnopolski Konkurs Konstruktorski pt.„WyKOMBinuj mOst 2015”

Studenci Koła Naukowego KOMBO po raz kolejny zorganizowali Ogólnopolski Konkurs Konstruktorski pt.„WyKOMBinuj mOst 2015” oraz seminarium naukowe o tematyce mostowo – mechanicznej.

15-lecie firmy – wrzesień 2014

W dniach 6-7 września 2014 roku w Hotelu Orle w Gdańsku Sobieszewie odbyła się uroczysta gala z okazji 15 lecia istnienia naszej firmy. Na to jubileuszowe spotkanie przybyły firmy współpracujące z nami, przedstawiciele instytucji, nasi partnerzy z Niemiec oraz szerokie grono pracowników i współpracowników, a także osoby towarzyszące.

Sympozjum „Budowa tunelu drogowego pod Martwą Wisłą”

W dniu 24.01.2013r. odbyło się Sympozjum „Budowa tunelu drogowego pod Martwą Wisłą”. Konferencja odbyła się w Gdańsku w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amber Expo. (więcej…)

Posted by

Wyjazd integracyjny Litwa, Łotwa, Estonia (czerwiec 2011)

Wycieczka odbyła się w dniach 21-26 czerwca. Wyjechaliśmy 21 czerwca wieczorem o godz. 22.00 z Gdańska Głownego.

Program wycieczki:

22 czerwca

– zwiedzanie narodowego sanktuarium Litwy – Góry Krzyży, znajdującej się koło Szawel, ok. 200 km od Wilna,

(więcej…)

Posted by

Dorszowy rejs integracyjny (marzec 2011)

Tym razem, postanowiliśmy zintegrować się nieco bardziej ekstremalnie, ponieważ: „nic nie wzmacnia więzi tak, jak wspólny ból i cierpienie” – to stwierdzenie padło dopiero pod koniec rejsu, ale jest w 100% adekwatne do doznań, które mieliśmy okazję przeżyć, a w zasadzie przetrwać. W dniu 30 marca br. wybraliśmy się na jednodniowy rejs morski kutrem WŁA-65. Wyruszyliśmy z portu we Władysławowie o godzinie 7.00 w 20-osobowym składzie (17 mężczyzn i 3 dzielne kobiety). Prognozy na ten dzień wyglądały bardzo zachęcająco.